חולצות עם הדפס כמוצר פרסומי

אוגוסט 18, 2015 שירותים מומלצים

לא חסרות מתנות עסקיות ומוצרי קידום מכירות. לא מעט חברות מציעות גימיקים מיוחדים תשורות עסקיות למשתתפים בכנסים ותערוכות, כגון עטים מודפסים בחריטת לייזר או מחזיקי מפתחות עם הדפסת משי של לוגו בית העסק. המטרה היא לדאוג לפרסום שהולך עם הלקוח, מוצרי פרסום שמישים שהניראות שלהם לא מאפשרת לשכוח אותם. אבל קצת יצירתיות יכולה להפוך חולצות עם הדפס, כאלה שהורגלנו לראות בשימוש בטקסי סיום, למוצרי פרסום מנצחים, משעשעים ושמישים לא פחות.

הדפסה על חולצות עם לוגו או סלוגן של העסק שלכם יעילה במיוחד לחדירת מוצר חדש לשוק ולהפיכת הלובשים אותם לשלטי חוצות קטנים וניידים, לא משהו שאנחנו רגילים להתעלם ממנו (בניגוד לבאנרים באתרי אינטרנט או מדבקות פרסומיות שאנחנו נוטים פשוט לסנן). הדפסה על חולצות יכולה לשמש למטרות שונות ולייצג אותן בצורה חדשה, שאנו לא הורגלנו לצפות בה, מעין לוח מודעות שמושך תשומת לב ומעורר שיחה (ו-באזז שכזה תמיד טוב לעסקים, הרבה יותר ממוצרי פרסום רגילים).

כשחושבים על זה לא ברור עדיין איך אף אחד לא חשב למכור שטח פרסום על גבי החולצה שהוא לובש, הרי מוצרי פרסום יושבים על השולחן שלנו, בתיק או בארנק, אבל הדפסים על חולצות זה משהו שיכול לשרת את כולם: מתנה נהדרת ויעילה עבור מי שמקבל את החולצות ופרסום חדשני ושיווקי עבור החברה המפרסמת.

מקוריות היא שם המשחק, אם אתם מעוניינים במיתוג חכם לעסק שלכם אז הדפסה על חולצות היא פתרון מוצלח מאוד. בייחוד כשיש מגוון אין סופי של ההדפסים אפשריים וכשניתן ליצור אותם בקלות באמצעות הדפסת מדבקות במדפסת הביתית (אותם מגהצים על הבגד), בעזרת הדפס משי (יצירת שבלונה גלופה להדפסה על חולצות בכמות סיטונאית) או בהדפסה דיגיטאלית ישירה כך שהדיו נספג בסיבי הבד ומתקבלת תוצאה איכותית. חולצה עם הדפס

כך שבעוד חברות היי טק רגילות לחלק מוצרי USB וגימיקים נוספים לסביבת המחשב.ובעוד וועדי עובדים יחלקו שמשוניות, כובעים, תיקים, מחזיקי מפתחות, מטריות ומתנות שכולנו כבר קיבלנו, אתם יכולים לחלק חולצות T (שתמיד היו אופנתיות ועל זמניות) ארוכות או קצרות, עם או בלי קפוצ'ון, אפילו עם מכנסי טרנינג תואמים, או כובע מודפס.
הדפסה על חולצות יכולה להיות גם מזכרת לאורחי החתונה ("היינו בחתונה של יוסי ואלון וכל מה שקיבלנו זו חולצה!")

לסיכום, חולצות ממותגות הם פיתרון מוצלח, מקורי וייחודי יצירתי להעברת מסר ללקוחות חדשים עם חשיפה גבוהה, מוצר חובה למשרדי יחסי ציבור, פרסום שיווק וקידום מכירות. הדפסה על חולצות היא אמצעי שיווק שמשדרג את חווית הקנייה וחודר ללב ותודעת הלקוחות תוך שהוא מסייע למוצר שלכם להתבלט ולהיות ייחודי, כך שבהוצאה קטנה יחסית אתם יוצרים אפקט שלהם שמורגש בשטח.